Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Training Beoordelen en Functioneringsgesprekken voeren

Beoordelingsgesprekken en functioneringsgesprekken voeren; voor u als leidinggevende een belangrijke taak die medebepalend is voor uw afdelingsresultaten. Ook uw medewerkers horen graag van u hoe u tegen hun prestaties aankijkt. Bent u tevreden over de behaalde resultaten en de wijze waarop deze behaald zijn? En weet u dat goed over te brengen in een constructief gesprek? De meeste organisaties gebruiken hiervoor een beoordelings- of functioneringsgesprekkensysteem ter ondersteuning. Het blijkt echter niet eenvoudig om objectieve beoordelingscriteria vast te stellen en deze te waarderen. En de gesprekken kunnen lastig zijn.

In deze training leert uitdagende, meetbare resultaten te behalen en te bespreken met uw medewerkers. U krijgt praktische tools aangereikt. Hiermee maakt u samen met uw medewerkers op effectieve wijze afspraken en creëert u effectief werkgedrag dat bepalend is voor hoge resultaten. U streeft er naar uw medewerkers niet zozeer ‘af te rekenen', maar samen op een ontwikkelingsgerichte wijze resultaten te behalen. Duidelijkheid scheppen in de wederzijdse verwachtingen. Vaardig zijn in het voeren van gesprekken zoals het functioneringsgesprek en beoordelingsgesprek. Tevens kunnen op deze dag bijvoorbeeld Planningsgesprekken en/of Ontwikkelgesprekken behandeld worden.

Voor meer informatie en aanmelden klik hier.
Publicatiedatum: