Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Wel wortelen en rapen, geen ananas, mango's en meloenen

Britse consument grijpt in recessie naar traditionele gewassen

Tholen - Traditionele groenten worden in tijden van recessie populairder. Dat blijkt wel in Groot-Brittanniƫ, waar de verkoop van wortelen en rapen fors zijn gestegen. Aankoop van duurdere vruchten als ananas, mango's en meloenen zijn daarentegen gedaald. Telers denken dat de consumenten toch gedwongen worden de broekriem aan te halen en terug te grijpen naar de goedkopere gewassen.