Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Dirk van Nieuwkerk van Anaco Greeve:

"Crisis beïnvloedt tomatenprijs"

Tholen - In de tomatenhandel is er de afgelopen week weinig veranderd. "Ik verwacht dat je het artikel van vorige week tot september wel kunt laten staan", zegt Dirk van Nieuwkerk. "Ik kon me geheel in de visie van andere handelaren vinden. De tomaten leveren weinig geld op en dat heeft alles met de crisis te maken."



Anaco Greeve's eigen merk Roxy

"Ook de valutawijzigingen doen de prijs geen goed", vertelt Dirk. In Scandinaviƫ, Polen en Rusland zijn alle valuta's veranderd. Als de Russen tomaten vragen, levert dat gewoon minder euro's op. En daar valt niks aan te doen, behalve een kwalitatief hoogstaand product leveren. Als ik hoor dat Hollandse leveranciers oude trosjes gaan exporteren, dan is dat geen reclame voor het Nederlands product!"