Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

25 jaar agricommunicatie bij Opraappers Communicatie

Opraappers Communicatie in Doetinchem was het eerste communicatiebureau dat zich richtte op de agrarische sector. Dit jaar bestaat zij 25 jaar en vierde dat met een feestelijke bijeenkomst voor klanten en relaties.

Communicatie brengt mensen in beweging. Ook in de agrarische sector is het belangrijk mensen aan je te binden. Martin Groot Severt, mede-directeur van Opraappers Communicatie, zei hierover in zijn speech: "Mensen raak je met emotie, ook in business to business communicatie. Hoe creatiever je hiermee omgaat, hoe beter je erin slaagt de juiste snaar te raken. Daarbij moet je durven je verhaal te versterken door het langs verrassende kanalen uit te dragen". Opraappers Communicatie verzorgt nu 25 jaar complete marketingcommunicatie en PR voor bedrijven in de agri- en foodsector. Klanten van het eerste uur weten het bureau nog steeds te vinden om hun producten en diensten in de markt te zetten.



Opraappers Communicatie vierde op 11 juni met klanten en relaties haar 25-jarig jubileum bij Hotel Villa Ruimzicht.

Aanwezigen kregen tijdens de bijeenkomst inzicht in een aantal verrassende kanalen die Opraappers Communicatie inzet. Een lezing van internetjournalist Francisco van Jole was hierop een mooie aanvulling. Hij gaf zijn visie op de toekomst. "E-mailen is chatten voor bejaarden. Twitteren is over een aantal jaren gemeengoed. Dit geldt ook voor business to business communicatie. Voor veel bedrijven liggen hier nu al mooie kansen", zegt Van Jole.

Opraappers Communicatie gaf een kijkje in eigen keuken met de workshop ‘Concepting is meer dan een mooi plaatje’. Aanwezigen zagen hoe je emotie en beleving in een merk legt en wat voor effect dat heeft in de markt.
Publicatiedatum: