Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Stichting Imago Westland is een feit

Op 2 juni 2009 hebben Theo Duijvestijn (gemeente Westland), Fred van Heyningen (Rabobank Westland) en Meiny Prins (Priva) in De Lier de statuten van de Stichting Imago Westland ondertekend. In het bijzijn van notaris mr. Lars Boellaard is de stichting formeel opgericht. Deze structurele samenwerkingsvorm is de volgende stap in het project Imago Westland en een mooi voorbeeld van de goede samenwerking tussen de gemeente en het bedrijfsleven in het Westland.


Ondertekening van de oprichtingsakte, van links naar rechts: Fred van Heyningen, Meiny Prins, mr. Lars Boellaard en Theo Duijvestijn.

Sinds een jaar werken gemeente en bedrijfsleven samen om Westland beter op de kaart te zetten. De onbekendheid van Westland en de verouderde beelden rondom de glastuinbouw, staan haar groeidoelstellingen in de weg. Dit is met name voelbaar in het aantrekken van hoogopgeleid personeel. Westland wil daarom werken aan naamsbekendheid en een beter imago. Doelstelling van de Stichting Imago Westland is het bundelen en bij elkaar brengen van initiatieven.

De stichting coördineert en regisseert de verschillende uitingen om samen een krachtiger beeld neer te zetten. Wethouder Theo Duijvestijn, Rabobank-directievoorziter Fred van Heyningen en zakenvrouw van het jaar Meiny Prins, zijn initiatiefnemers van het project Imago Westland, en vormen nu de bestuursleden van de stichting. Duijvestijn: "De stichting is niet uit op een enkele campagne, of een eenmalige brochure. Het is nadrukkelijk de bedoeling over een langere periode verschillende acties op een consistente manier te gaan verbinden. Westland is een modern, ondernemend en vernieuwend gebied, dat moeten we beter uitdragen". Na de zomer presenteert de stichting de eerste concrete uitingen voor Westland.

Bron: FresQ
Publicatiedatum: