Nieuwe displaydoos en website voor de Tommies
Vandaag presenteren de telers van Tommies, de nieuwe displaydoos voor Sjeekbekers en gaat tevens de totaal vernieuwde website online. Bij Greenco, de bedenkers en leveranciers van de Tommies, bestaat een scherp oog en luisterend oor voor wensen uit de markt. Zo bleek de oorspronkelijke zwarte doos niet ideaal voor de twaalf met snoeptomaatjes gevulde Sjeekbekers. Het product was onvoldoende zichtbaar, zeker in het winkelschap en wanneer de dozen waren opgestapeld.
In samenwerking met Van der Windt Verpakking ontwikkelde Greenco een nieuwe displaydoos. De felgroene, dus goed herkenbare doos is ver opengewerkt waardoor zowel de bekers met de bekende clown als de snoeptomaatjes goed zichtbaar zijn en blijven, ook wanneer de dozen zijn opgestapeld. Door de extra attentiewaarde stimuleert de doos impulsaankopen en zal naar verwachting bijdragen aan een grotere afzet.
De website heeft een geheel nieuwe look met een frisse uitstraling en veel informatie voor zowel handel als consument. Ook benieuwd? Kijk snel op www.tommies.nl. Op de nieuwe website staan de producten prominent in de hoofdrol. Omdat informatie op internet vaak vluchtig wordt bekeken, worden de belangrijkste onderwerpen op de startpagina onder de aandacht gebracht. Op dit moment bevat de site vooral nieuws en productinformatie. Komende weken wordt het aanbod uitgebreid met content over de teelt en de gezondheidsvoordelen van voldoende groenten bij de dagelijkse voeding.
Meer informatie? Bel Jos van Mil 0654 708755.
Voor verkoopinformatie kunt u zich richten tot Cor Berkhout 0180 657804.