Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Praktisch marketingplan in 1 dag

Voor ondernemers in de glastuinbouw en foodsector die niet van dikke pakken papier en ingewikkelde plannen houden, heeft sense marketing & more twee snelle en praktische oplossingen: de gratis en via internet toegankelijke Marketing Monday en de ééndaagse SenseSessie.

Marketing Monday

Op elke eerste maandag van de maand kunnen ondernemers hun marketingidee of -probleem kosteloos voorleggen voor analyse en advies. Uiterlijk na een week ontvangt de ondernemer een beknopt advies met een voorstel. Dit initiatief is bedoeld om snel, gemakkelijk en bedrijfsgericht met marketing kennis te maken.

SenseSessie

Op basis van een intakegesprek en een grondige voorbereiding wordt de ééndaagse SenseSessie gehouden. Samen met de opdrachtgever duiken medewerkers uit diverse disciplines van het bureau in het diepe met als resultaat een aantal kansrijke opties, een concreet marketingadvies met strategische onderbouwing en concrete actiestappen. Ook dit initiatief is een afgerond geheel en staat los van eventuele vervolgactiviteiten.

Gericht op verkoop

’In onze visie slaat marketing een brug tussen bedrijf en markt en staat het ten dienste van de verkoop,’ zegt sense marketing & more-oprichter Paul Ras. ’Wat zijn de kenmerken en de producten van het bedrijf, onderscheiden deze zich van andere aanbieders en hoe sluit het aanbod op de vraag aan. We willen helder krijgen waar de ondernemer zich op focust: het product, de prijs of de klant. Dat wordt een boeiende discussie met ongetwijfeld een inspirerend resultaat, maar altijd met concrete actiestappen.’

Versmarketeer

Het bureau wil het marketingdenken en –handelen stimuleren en activeren bij ondernemers in de glastuinbouw en foodsector. Adviseur Caroline Nederpelt: ’Dat dragen wij uit in onze reguliere advisering en dat is ook de achtergrond van onze initiatieven Marketing Monday en SenseSessie. Om dezelfde reden zijn wij mede-initiatiefnemer van de verkiezing van de Versmarketeer Van Het Jaar.’

Voor meer informatie: www.sensemarketing.nl
Publicatiedatum: