Marketing Monday
Op elke eerste maandag van de maand kunnen ondernemers hun marketingidee of -probleem kosteloos voorleggen voor analyse en advies. Uiterlijk na een week ontvangt de ondernemer een beknopt advies met een voorstel. Dit initiatief is bedoeld om snel, gemakkelijk en bedrijfsgericht met marketing kennis te maken.SenseSessie
Op basis van een intakegesprek en een grondige voorbereiding wordt de ééndaagse SenseSessie gehouden. Samen met de opdrachtgever duiken medewerkers uit diverse disciplines van het bureau in het diepe met als resultaat een aantal kansrijke opties, een concreet marketingadvies met strategische onderbouwing en concrete actiestappen. Ook dit initiatief is een afgerond geheel en staat los van eventuele vervolgactiviteiten.Gericht op verkoop
’In onze visie slaat marketing een brug tussen bedrijf en markt en staat het ten dienste van de verkoop,’ zegt sense marketing & more-oprichter Paul Ras. ’Wat zijn de kenmerken en de producten van het bedrijf, onderscheiden deze zich van andere aanbieders en hoe sluit het aanbod op de vraag aan. We willen helder krijgen waar de ondernemer zich op focust: het product, de prijs of de klant. Dat wordt een boeiende discussie met ongetwijfeld een inspirerend resultaat, maar altijd met concrete actiestappen.’Versmarketeer
Het bureau wil het marketingdenken en –handelen stimuleren en activeren bij ondernemers in de glastuinbouw en foodsector. Adviseur Caroline Nederpelt: ’Dat dragen wij uit in onze reguliere advisering en dat is ook de achtergrond van onze initiatieven Marketing Monday en SenseSessie. Om dezelfde reden zijn wij mede-initiatiefnemer van de verkiezing van de Versmarketeer Van Het Jaar.’Voor meer informatie: www.sensemarketing.nl