Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Branchepaviljoen AVAG Market op Horti Fair schot in de roos

Voor brancheorganisaties of deelnemers in specifieke marktsegmenten heeft de Horti Fair de mogelijkheden uitgebreid. Naast de Breeders' Market, voor leveranciers van uitgangsmateriaal, zijn dit jaar bijvoorbeeld Plantum Plaza en AVAG Market geïntroduceerd. Vooral de Breeders' Market, met nu al drie deelnemers (Combinations, J. van Egmond & Zn en Pothos Plant) en de AVAG Market, met zes deelnemers (Van der Arend Tuinbouwtechniek, P.L.J. Bom Groep, Hoogendoorn Growth Management, Trading 2000 Tanks en Ketels, Genap en Indal Industria Technische Verlichting) blijken een schot in de roos.



"Een individuele stand is niet altijd een optie om deel te nemen aan de Horti Fair. Daarom, en juist in deze tijd waarin extra communicatie vaak is aan te bevelen, bieden we deze laagdrempelige optie. Leden van de organisaties, die deel uitmaken van onze Raad van Advies, profiteren omdat de branchekorting in de m2-prijs van hun paviljoen is meegenomen. De Horti Fair zorgt voor een aansprekend paviljoen, met alle faciliteiten: compleet ingerichte units en basiscatering in de centrale ontvangstruimte, waar ook een hostess aanwezig is. En er zijn meer voordelen", aldus Mia Timmer van de Horti Fair.

Voordelen van branchepaviljoens

Deelnemers profiteren namelijk bovendien van alle extra's, die de Horti Fair biedt. Zoals meedingen naar de Innovation Award, publiciteit in de vakpers, webpromotie en standactiviteiten. En vooral van de extra aanzuigende werking van hun branchepaviljoen, waarin zij met collega's volop de ruimte krijgen om aanvullende activiteiten (workshops, presentaties, demonstraties) te organiseren. Verder investeert de Horti Fair in een gerichte promotiecampagne: advertenties, banners, e-mailings, persberichten en ontvangsten en speciale vermeldingen op beursplattegronden en in beurscatalogi. "Met uiteraard vermelding op de frieslijst van hun paviljoen en promotiemateriaal en documentatie zijn er ruim voldoende mogelijkheden voor individuele promotie. En natuurlijk de enthousiaste bemanning van de eigen organisatie, dat vullen de deelnemers natuurlijk zelf in", aldus Timmer. Geïnteresseerd in deze extra opties? Stuur een mail aan [email protected]
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer