Drops, prikkelen met gezond boerenverstand
Met ‘gezond boerenverstand’ prikkelt het bedrijf ondernemers en ondersteunt hen bij het bewust omgaan met marketing. "Vooruitstrevende agrarische ondernemers halen steeds meer uit hun concept en product. Wij ondersteunen daarbij met het ontwikkelen en structureren van nieuwe concepten, het positioneren van het product in de markt en het introduceren van nieuwe verkoopkanalen. De wilskracht in de agro-sector is enorm", aldus John Korsten.
De lijst van referenties van Drops groeit gestaag en het team is uitgebreid met een communicatieadviseur. Hiermee kan Drops de ondernemer in de toekomst nog beter van dienst zijn. In de komende jaren ziet John volop potentie in de markt. "Dat marketing alleen geld kost is natuurlijk een fabeltje. Juist nu is het voor een bedrijf belangrijk te weten waar de kansen liggen en hoe deze efficiënt kunnen worden bereikt. Met veel kennis over zowel de sector als marketing, kunnen wij op deze vraag een passend antwoord geven en een investering laten renderen."