Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Paviljoen Week van de Smaak en SVO Verswedstrijden op Versplatform in Ahoy

Tal van nieuwe initiatieven op InnoFresh 2009

De vakbeurs InnoFresh, die van 21 t/m 23 september a.s. in Ahoy Rotterdam plaatsvindt, kent tal van nieuwe initiatieven. Zo is er een partnership aangegaan met de organisatie van “De Week van de Smaak”, die haar thema’s voor 2010 op een speciaal op de beursvloer ingericht paviljoen zal presenteren. Bedrijven die producten in het assortiment voeren die passen binnen de campagne van de Week van de Smaak, kunnen deze producten rondom het paviljoen tonen aan de duizenden vakgeïnteresseerden die in september de beurs zullen bezoeken. De Week van de Smaak is een gezamenlijk initiatief van Biologica, Stichting Streekeigen Producten Nederland, EuroToques, Slow Food, Kunsthal Rotterdam en Smaakambassadeur Pierre Wind. Wind zal op de beurs ook kookdemonstraties geven. Het reserveren van ruimte rondom het paviljoen kan vanaf nu via: Deelnameformulier

SVO Verswedstrijden

Ook nieuw zijn de Verswedstrijden en leerlingenwedstrijden, georganiseerd door SVO.
SVO is opleidingspartner voor bedrijven in de versbranche in de sectoren versdetailhandel, supermarkt, voedselverwerkende industrie en de fastservice. Iedereen werkzaam in de verssector (slager, bakker, groentespecialist, poelier etc.) kan aan de Verswedstrijden deelnemen. SVO komt binnenkort met meer informatie over wedstrijdcategorieën.

Voor deelname aan de leerlingenwedstrijden worden de leerlingen uit de regio West rechtstreeks benaderd door SVO.

VERS Top 100

Al eerder maakte Ahoy bekend dat tijdens Fresh 2009 de nieuwe VERS Top 100 bekend gemaakt zal worden. De VERS Top 100 geeft een overzicht van de crème de la crème van de Nederlandse versgerelateerde sector. De eerste editie van de VERS Top 100 werd 25 november jl. gelanceerd en wordt aangevoerd door Koppert Cress, een gastronomisch bedrijf dat natuurlijke smaken en vormen creëert, produceert en vermarkt. Het bedrijf neemt ook in september weer deel aan InnoFresh.

InnoFresh is onderdeel van het versplatform Fresh Rotterdam. Het versplatform, dat 2-jaarlijks in Ahoy Rotterdam plaatsvindt, biedt tevens onderdak aan de vakbeurs FreshTec, de vakbeurs voor verstechnologie.
Publicatiedatum: