Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Heemskerk introduceert smaakmakende versconcepten

Groentebewerkingsbedrijf W. Heemskerk B.V. introduceert voor deze zomer een uniek Wrapconcept en een complete KooK&BaK hulplijn. Het bedrijf speelt hiermee in op de trends Gemak, Gezond en Genieten.

Geïnspireerd door deze trends heeft Heemskerk vorige week smaakmakende Oosterse Wraps en Mexicaanse Burritos op de markt gebracht. Deze gerechten zijn binnen het kant-en-klaar- en het kruidenierswarenschap al te vinden maar worden nu vanuit het versschap aangeboden. De consument hoeft alleen nog vlees toe te voegen en heeft dan een dagvers en compleet wrap/burrito gerecht. Speciaal ontwikkelde etiketten zorgen voor een mooie uistraling in het schap en geven de consument extra informatie over het product en de bereiding. Ook de nieuwe KooK&BaK hulplijn speelt in op de gemakstrend door de consument panklare bakhulpjes te bieden die direct gebruikt kunnen worden bij het bereiden van een maaltijd.



De markt voor gezonde gemaksproducten blijft de komende jaren sterk groeien. Om deze groei te stimuleren en te blijven verrassen met leuke innovaties, heeft Heemskerk het initiatief genomen voor de Fresh Inspiration Tour. Hierbij nodigt het bedrijf haar relaties uit om de laatste trends en ontwikkelingen te bespreken binnen Vers Convenience, te ervaren hoe retailers in het buitenland inspelen op deze trend en om gezamenlijk inspiratie op te doen voor nieuwe ideeën. De eerste tour begin maart naar London was een groot succes. Later dit jaar zal de tour Amsterdam en Parijs nog aandoen. Ook in tijden van recessie vindt Heemskerk het belangrijk te blijven investeren in deze groeimarkt en ziet dan ook volop kansen om haar activiteiten verder uit te bouwen in binnen- en buitenland.
Publicatiedatum: