Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

ALV Frugi Venta in teken van 'Kansen in crisistijd'

Op donderdag 26 maart wordt de negende Algemene Ledenvergadering van Frugi Venta gehouden in De Lindenhof in Delft. De middag in het teken van:
'Kansen in crisistijd. Hoe winnen we de strijd om de gunst van retail en consument?'. Het onderwerp wordt ingeleid door Jan Willem Grievink, directeur van FoodService Instituut Nederland en ConCeption BV. Wordt ketensamenwerking intensiever? Kan je als versleverancier een merk opzetten of is co-branding beter? Wat voor innovaties moet je doen om als sector aan de veranderende eisen te voldoen?

Wat is de veranderde werkelijkheid voor leveranciers van food in de komende twaalf jaar? Dat is de centrale vraag in een rapport dat 24 maart a.s. wordt gepresenteerd door Jan Willem Grievink. Twee dagen later vertelt hij op de ALV van Frugi Venta wat de bevindingen in het rapport betekenen voor de groenten- en fruitsector.

Het rapport is opgesteld door EFMI Business School, het FoodService Instituut Nederland en de Rabobank. Jan-Willem Grievink is als researcher en docent onder andere verbonden aan: EFMI Business School, het Academische Food Business Research Centre van de Universiteit Groningen.

Paneldiscussie

Aansluitend start onder leiding van Felix Meurders, bekend van de VARA en Hét AGF Debat, een paneldiscussie over de rol van ketensamenwerking om de consument optimaal te kunnen bedienen. In het panel zijn diverse schakels in de keten vertegenwoordigd: Verdeling - (nog niet bekend); Teelt - Frank van Kleef van Royal Pride; Handel - Kees Rijnhout van Jaguar the fresh company, Retail - (nog niet bekend) en Consument – trendwatcher Anneke Ammerlaan.

Bron: FrugiVenta

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer