Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Verkopen Poolse discounters stegen met 28% in 2008

Tholen - De organisatie van de Poolse retail was onderwerp van discussie tijdens de conferentie 'Polen, de volgende grote speler van Europa' tijdens de Fruit Logistica in Berlijn. De Poolse supermarktanalist Marcin Szaleniec vertelde dat kleine 'kruideniersachtige' winkeltjes nog altijd 38% van de totale verkopen vertegenwoordigen. Ondanks de sterke aanwezigheid van die kleine zaken, stegen de verkopen van discounters in 2008 met 28%. De drie grootste Poolse discounters zijn Biedronka, Lidl en Netto. Aldi, die net zijn intrede heeft gedaan op de Poolse markt, staat op de vierde plaats.


Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer