Je besteedt veel zorg aan je product. Dagelijks ben je in de weer om je product zo goed mogelijk de deur uit te doen. Als producent van versproducten mis je soms het directe contact met de diverse retailers. Je zou je producten en diensten nog beter kunnen afstemmen op de markteisen van deze laatste belangrijke schakel in de keten.
NIMA-LTO Marketing & Tuinbouw biedt je nu de mogelijkheid! Op donderdag 12 maart kun je letterlijk aan tafel met category managers van retailers. De bijeenkomst bij Chrysal International in Naarden is de ideale omgeving om van en met elkaar te leren door inzichtelijk te krijgen welke problematiek en uitdagingen de verschillende schakels in de versketen hebben.
De middag begint met een wervelende introductie, waarna Saskia Sanders van Retail Projects ons aan de hand zal nemen. Zij gaat in op de factoren waar je rekening mee moet houden bij het bedienen van retailers. Ze zal haar persoonlijke ervaringen als category manager (bloemen en planten) van Albert Heijn met je delen. Vervolgens wordt in groepjes aan tafel gegaan met een category manager van jouw productgroep. Met als doel: bridging the gap!
Deze enerverende middag wordt afgesloten door plenair de belangrijkste leermomenten van alle subgroepen met elkaar te bespreken
Programma
15.00 Inleiding door moderator
15.45 Aan tafel met de retailer
17.00 Samenvatting per subgroep
17.30 Afsluiting moderator, aansluitend borrel
Kosten
De deelnamekosten bedragen € 90 voor NIMA en LTO leden / € 180 voor niet-leden / € 15 voor NIMA Students en € 30 voor niet-studentleden (max 5 studenten). Bedragen zijn exclusief BTW.
Locatie
Chrysal International BV, Gooimeer 7 in Naarden.
Aanmelden
Aanmelden kan door op inschrijven te klikken. Je ontvangt dan een factuur, bevestiging en routebeschrijving. Let op, het aantal plaatsen is beperkt. Producenten van versproducten krijgen voorrang. Schrijf je daarom snel in!