Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
FresQ heet u van harte welkom in Hal 1.2, Stand E-05
Spetterende FresQ-stand op de Fruit Logistica
Dit jaar presenteert FresQ zich van 4 t/m 6 februari 2009 op de Fruit Logistica in Berlijn onder de slogan ‘Powered by FresQ’. FresQ en haar leden staan voor: innovatief, ondernemend en maatschappelijk betrokken. En dat laten FresQ en haar verkoopdochters FrEsteem, Quality Queen Tomaat, Rainbow Growers Group, Red Star, Harting Vollebregt Trading, Looije en Seasun Sales zien op deze prestigieuze beurs in Hal 1.2, Stand E-05.
Ook in 2008 omzetstijging
Innoveren, ondernemen en maatschappelijke betrokkenheid is een vruchtbare combinatie voor FresQ. Dat blijkt wel uit de groei van de ledenomzet in 2008 met 13%. Had FresQ in 2007 nog een ledenomzet van 347 miljoen euro, in 2008 realiseerde zij een ledenomzet van 393 miljoen euro. Deze vruchtbare combinatie en de wederom gestegen omzet maakt FresQ tot een toonaangevende en één van de grootste spelers op het gebied van glasgroente in Nederland. Zij brengt dit, samen met de natuurlijke en gezonde producten van de FresQ-leden, tot uiting in een spetterende nieuwe stand op de Fruit Logistica
Voorproefje van het seizoen
Op de beurs toont elke verkoopdochter van FresQ het assortiment van de producten waar zij in gespecialiseerd is. Alle producten en verpakkingen van de bij FresQ aangesloten telers zijn vertegenwoordigd. In de FresQ-stand zijn verkopers aanwezig om de bezoekers van alle informatie te voorzien en om met hun te sparren over alle mogelijkheden die FresQ en haar verkoopdochters de klant kan bieden. Tijdens de beursdagen lopen er FresQ-dames rond die de beursbezoekers een voorproefje aanbieden van de natuurlijke en gezonde producten die FresQ in de markt zet.