Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

eFresh.com introduceert innovatieve handelsservice op de Fruit Logistica in Berlijn

Het toonaangevende, international online handels portal eFresh.com zal aanwezig zijn op de jaarlijkse vakbeurs voor groenten en fruit, de Fruit Logistica in Berlijn. eFresh.com zal haar laatste innovatie, het eFresh.com storefront, presenteren waarvan wordt verwacht dat het een nieuwe impuls zal geven aan de online handel in versproducten.

Tijdens de Fruitlogistica zal eFresh haar storefront voor producenten van verse producten lanceren. Bezoekers van de eFresh.com stand kunnen demonstraties zien en zich inschrijven voor een gratis proefperiode.

De eFresh.com stand bevindt zich in Hal 2.1 en het standnummer is B-01a. Om de eFresh.com website te bezoeken, verwijzen wij u naar: www.eFresh.com.

Volgens Joost van Odijk, CCO bij eFresh.com, zal het innovatieve storefront snel een kritische handelsservice voor handelaren en producenten van versproducten worden:

“De internet handel is booming, dit is al geruime tijd zo in andere branches. Internet maakt het voor kopers mogelijk om producenten overal ter wereld te zoeken en contact met ze op te nemen. Het biedt producenten toegang tot nieuwe markten en vergroot de zakelijke mogelijkheden. Geen van de voornaamste en gevestigde online handels websites zijn passend voor versproducten. Dit is het wezenlijke onderscheidend vermogen van eFresh.com! Wij bieden persoonlijke pagina’s voor een breed spectrum van categorieën en wij begrijpen de bezorgdheid ten aanzien van veiligheid, kwaliteit, transport en versproducten in het algemeen.

De storefront die wij lanceren, biedt iedereen in de leveringsketen de kans om hun bedrijf op het internet te profileren. Onze gebruikers krijgen de mogelijkheid om een prachtige webshop te maken voor hun bedrijf en de producten welke zij produceren”.

Joost van Odijk wijst er op dat eFresh.com geen commissie berekent over daadwerkelijke handel tussen kopers en producenten. “ De enige noodzakelijke kosten betreffen het lidmaatschapsgeld dat per maand, per jaar of per kwartaal voldaan kan worden en waarbij onbeperkt handelen wordt gegarandeerd” bevestigt hij. De kosten voor het hebben van de eigen webwinkel met “virtuele etalage” zijn nog niet definitief bekend, maar zullen zeker worden inbegrepen in de diverse lidmaatschappen en natuurlijk kunnen alle bezoekers aan Fruit Logistica zich inschrijven voor een gratis proefperiode.

Wat kunnen bezoekers nog meer op de site verwachten? Bij voorbeeld: internationale handelscontacten, online aanvragen van kopers, wereldwijde statistieken met de laatste marktprijzen, de laatste aanbiedingen, breaking news uit de markt, nieuwsberichten uit de hele wereld en veel meer.

GET Holding NV, bouwer van het internationale handels- en informatie platform eFresh.com, heeft met succes een emissie afgerond van € 4.250.000.- ten behoeve van haar internationale expansie- en acquisitie beleid. eFresh.com is de wereldwijde on-line handelslink tussen producenten en inkopers van vers producten.
Rabobank is één van de participanten in deze emissie en verkrijgt daarmee een belang in GET Holding NV.

Voor meer informatie over eFresh.com, nodigen wij u uit om contact op te nemen met Joost van Odijk op [email protected] of bel + 31 88 200 2280.
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer