Tholen - Er wordt momenteel hard gewerkt aan een imagocampagne voor het Westland. De eerste besprekingen dateren van begin 2007. Bedrijven (VNO-NCW) en gemeente zijn toen samengekomen om de knelpunten te bespreken. "Het imago en de onbekendheid van Westland staat haar groeidoelstellingen in de weg. Dit is met name voelbaar in het aantrekken van hoogopgeleid personeel en in het verkrijgen van gelden voor noodzakelijke investeringen in het gebied. Er is dan ook een breed gedragen behoefte uitgesproken aaan een duidelijke, inspirerende Westland-boodschap én aan afstemming en bundeling van de diverse uitingen en events", luidt de onlangs verschenen nieuwsbrief.Medio 2008 heeft gemeente Westland daarom speciaal voor Imago Westland een functionaris aangesteld en is, in samenwerking met VNO-NCW een kernteam gevormd. In het kernteam zitten wethouder Theo Duijvestijn, directievoorzitter Fred van Heyningen van Rabobank Westland en algemeen directeur Meiny Prins van Priva. Zij hebben het Imago Westland project gezamenlijk opgestart en hebben kopstukken uit verschilende sectoren enthousiast genoeg gekregen om in te stappen. Ook de agf-sector heeft zich breed achter het programma 'Imago Westland' geschaard. Zo staan Best Fresh Group, FesQ, Nic Sosef, Westland Infra, Westland Energie Services, Priva en Verbakel-Bomkas op de lijst van sectorvertegenwoordigers uit het bedrijfsleven.
Wilt u ook partner worden in dit project? Neem dan contact op met Angelique Koolschijn. Tel: 0174-673318