U doet nieuwe ideeën op om nieuwe kansen te creëren en te vertalen naar klinkklare resultaten. U maakt kennis met nieuwe en lopende campagnes, zoals
- De nieuwe “2 ons groenten en 2 keer fruit” campagne;
- Het nieuwe .NL concept;
- Het nieuwe internet-consumentenplatform groenten en fruit;
- Diverse productcampagnes, zoals voor ui, champignons, paprika, zachtfruit en appels.
Op GroentenFruit PromoDag 2009 krijgt u een indruk van de nieuwe wijze hoe u uw partnership met ons kunt invullen. Voor de overkoepelende marketingcommunicatie en promotie gaan wij met elkaar de producten en de sector in binnen- en buitenland nog sterker op de kaart van handel en consument zetten.
12 februari, Tomato World, Honselersdijk, 14:30 – 19:00 uur
Aanmelding kan per email op [email protected]. De uiterste inschrijfdatum is 25 januari a.s. Het aantal beschikbare plaatsen is beperkt, dus wacht u niet te lang! Deelname is kosteloos.