Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
evenement georganiseerd door NIMA

Teler meets retailer

Telers zijn dagelijks druk in de weer om hun producten zo goed mogelijk de deur uit te krijgen. Dan mis je als producent soms het directe contact met de diverse retailers. Je zou je producten en diensten nog beter kunnen afstemmen op deze laatste schakel in de keten.

NIMA-LTO Marketing & Tuinbouw biedt deze gelegenheid! Schuif eens bij category managers van supermarkten en tuincentra aan tafel. De ideale setting om van en met elkaar te leren. En te bespreken welke problematiek en uitdagingen de verschillende schakels in de versketen hebben.

Saskia Sanders van Retail Projects zal aangeven waar je rekening mee moet houden bij het bedienen van retailers en deelt haar persoonlijke ervaringen als category manager (bloemen en planten) van Albert Heijn. Daarna vormen we aparte groepjes met een category manager van jouw specifieke productgroep. Met als doel: Bridging the gap!

Datum/tijd: 12 maart 2009 om 14:30 uur
Prijs: NIMA lid: € 90 / geen lid: € 180
Locatie: Chrysal International, Naarden
Organisator: NIMA-LTO Marketing & Tuinbouw

Spreker
Retail Projects - Saskia Sanders

Voor meer informatie: www.nima.nl/EventItemDetail.aspx?type=Agenda_RenG&id=789
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer