Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Ding nu mee naar groente & fruit marketing award!

U kunt tot 18 mei 2018 meedingen naar de Best Marketing Initiative To Children Award 2018 die dit jaar voor de tweede keer zal worden uitgereikt tijdens de London Produce Show.

Van 6 tot 8 juni vindt in het Verenigd Koninkrijk de London Produce Show plaats. De Nederlandse Ambassade in Londen zorgt er, in samenwerking met het GroentenFruit Huis, voor dat de Nederlandse groente & fruit sector ook dit jaar weer goed vertegenwoordigd is.

De London Produce Show heeft samen met Produce Business UK en de Nederlandse Ambassade in Londen vorig jaar een prijs in het leven geroepen voor het beste marketinginitiatief dat kinderen stimuleert om meer groente en fruit te eten. Deze prijs werd vorig jaar gewonnen door Aldi voor de campagne rondom hun Oaklands Fun Size assortiment.

Inschrijven
De prijs zal ook dit jaar weer worden uitgereikt tijdens het Thought Leader Breakfast van de London Produce Show op 7 juni. De inschrijving voor de prijs is nu open!

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer