Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lidl Oostenrijk is handelaar van het jaar

Na het succes van afgelopen jaar heeft Lidl Oostenrijk dit jaar bij de verkiezing van de handelaar van het jaar zowel in de categorie 'discounter' als ook bij de totale ranking de eerste plaats verworven. Meer dan 7.500 Oostenrijkse consumenten hebben online aan de verkiezing deelgenomen en in totaal bijna 16.000 beoordelingen over de verschillende handelsketens gegeven.

Christian Schug, directievoorzitter van Lidl Oostenrijk, is blij met de winst: "Dat is super – een dubbele overwinning is natuurlijk des te leuker! Onze klanten waarderen onze prijs-kwaliteitsverhouding en de veelzijdigheid van het assortiment. Daarnaast hebben onze vriendelijke medewerkers in de filialen de klanten overtuigd. Voor ons is dat tegelijkertijd een stimulans om verder te werken en steeds beter te worden. Daar kunnen onze klanten op vertrouwen." Het behalen van de titel 'handelaar van het jaar' heeft natuurlijk ook voor de medewerkers een grote betekenis: "Dank komt toe aan onze geëngageerde collega's die dag in dag uit hun uiterste best doen. Zij zijn de echte ambassadeurs van het bedrijf en deze onderscheiding bewijst dat Lidl Oostenrijk als team zeer goed functioneert", aldus Harald Kirsch, distributieleider bij Lidl Oostenrijk.

Er werd in zes verschillende categorieën gekozen, waarbij men kon kiezen uit handelsketens met minstens zeven filialen in Oostenrijk. Van april tot en met september 2016 hebben de consumenten de bedrijven op negen verschillende criteria beoordeeld: prijs-kwaliteitsverhouding, prijsniveau, acties en aanbiedingen, assortiment, service, innovatie, vakkundigheid van het personeel, klantvriendelijkheid en sfeer. Gebaseerd op de gemiddelde beoordelingen van de afzonderlijke criteria worden de winnaars van de afzonderlijke categorieën en de totaalwinnaar gekozen. De verkiezing 'handelaar van het jaar' is in heel Europa één van de grootste consumentenenquêtes en wint steeds meer aan betekenis. Niet alleen nationaal, maar ook internationaal.
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer