Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Onderscheiding via verpakking maakt het verschil in AGF-sector
Wat doet een consument die op de versafdeling van een supermarkt rondloopt besluiten om te kiezen voor een bepaald merk? Natuurlijk spelen verschillende factoren hier een rol. Maar, in een sector waarin concurrenten nagenoeg gelijke producten verkopen, kan een innovatieve verpakking uiteindelijk het verschil maken.
"Brandcheck combineert een businessstrategie met een verpakking," zegt Ian Ferguson van Brandcheck. "We nemen een product, vergelijken het met dat van concurrenten en zorgen ervoor dat het product van onze cliënt beter naar voren komt."
Brandcheck biedt merk- en productstrategiediensten met een focus op verpakking. Het bedrijf is niet alleen gespecialiseerd in het adviseren van cliënten over hun merkstrategie, het uitvoeren van consumentenonderzoek en het analyseren van de concurrentie, maar brengt dit alles samen bij het ontwerpen van de meest geschikte verpakking. De verpakkingsanalyse, die kansen om te onderscheiden identificeert die voorheen onbenut bleven, is bekroond met een Global Leadership Award van PAC Packaging Consortium, de grootste vereniging van de verpakkingssector in Noord-Amerika.
"De AGF-sector bevindt zich op een zeer competitieve markt en vaak is de enige manier om je dan te onderscheiden de verpakking," zegt Ian Ferguson van Brandcheck. "We kunnen voor veel sectoren iets betekenen, maar zijn nergens zo van waarde als in de AGF-sector."