Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuwe look&feel gepresenteerd tijdens openingsdag Greentech

Flamingo van der Meer gaat verder als Hortimat

Bij het binnenlopen van Amsterdam RAI, waar gisteren een succesvolle eerste Greentechdag plaatsvond, kan het bezoekers niet zijn ontgaan dat leverancier van gebruikte tuinbouwmaterialen en –machines Flamingo van der Meer, een volledig nieuwe look&feel heeft gekregen.



Het bedrijf met vestigingen in Monster en 's Gravenzande dat zelf een nichemarkt voor de handel in gebruikte machines en materialen creëerden, is de afgelopen 20 jaar uitgegroeid tot wereldwijd marktleider. Met een vooruitziende blik zag het bedrijf al in een vroeg stadium de voordelen van internet en werden er via www.hortimat.com over de hele wereld al gebruikte machines en materialen verkocht. Het jaar 2014 is voor Flamingo van der Meer het jaar van de verandering van de bedrijfsnaam naar Hortimat. Een logische keuze i.v.m de steeds meer toenemende internationale handel. Omdat de naam Flamingo v.d. Meer in vele landen ondertussen een begrip is, werd in adviserend overleg met Aad Tijsen van Flint Creative bepaald dat de toevoeging 'Powered by Flamingo v.d. Meer' een vaste waarde moest krijgen in het nieuwe logo, zodat ook de oprichter van het bedrijf voor altijd geëerd zal blijven. Het bureau uit Naaldwijk werd ingezet om de nieuwe looks te ontwikkelen en wereldwijd bekend te maken. Vandaag en morgen bent u uiteraard nog van harte welkom in hal 11 stand 600. CEO Geert van der Meer was dik tevreden over de eerste beursdag "Waarom niet elk jaar een Greentech"?



Om de nieuwe naam ook onder Nederlandse bedrijven bekend te maken is Hortimat supporter van het Tuinbouwlegioen


Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer