Inspiratie door informatie in uw virtuele supermarkt
inONE, dat horecaondernemingen in Nederland de mogelijkheid biedt om via één punt –Bestelbox- bij al zijn leveranciers te bestellen, ziet dat informatie over producten steeds belangrijker wordt binnen de horecagroep. Chefs willen voor ze bestellen alles weten over het product. Een fotootje met daarnaast de naam van het product en de prijs? Het is niet meer voldoende.
Ze willen achtergronden:
- Waar komt het product vandaan? Is het in het seizoen, lokaal.
- Hoe ziet het eruit? Biedt het onderscheid qua kleur, smaak en formaat.
- Hoe is het geteeld? Biologisch, duurzaam, massa.
Dit alles in combinatie met beeld. Niet een kleine foto, maar meerdere beelden, waarop je het product van alle kanten kunt bekijken. Film mag ook. inONE klanten als Rungis, Flexivers en Han de Kroon Horcavers passen deze content-vraag inmiddels met succes toe.
Loyale klant
Winkelen in de virtuele groothandel is niet meer plat, het is een beleving. Waarbij je naast alle informatie over het product ook inspiratie kunt opdoen voor bijvoorbeeld recepturen, opmaak van het bord en het menu.
En de leveranciers gaan er in mee, of wellicht beter gezegd: ze moeten er in mee. Want anders gaat de klant ergens anders shoppen. Content zorgt dus niet alleen voor 'leads' en omzetverhoging. Het bindt. En in deze tijd is een loyale klant heel veel waard.
inONE
Meer dan 150 groothandels en 5.000 horecabedrijven maken gebruik van inONE's Bestelbox. Het biedt snelheid, gemak, inzicht en zekerheid, en alle tools om uw producten in de virtuele groothandel op de beste manier onder de aandacht te brengen.
Verder blijf je als groothandel zelf verantwoordelijk voor de content, verkoop, facturatie en logistiek. Als onafhankelijke partij levert inONE enkel het SaaS bestelsysteem, dat direct en gemakkelijk te integreren is in uw bedrijf.
Voor meer informatie:
Rogier Bruin
inONE
Lekstraat 88e
2314 VJ Leiden
Tel. 071 5120591
www.inONE.nl