Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Inspiratie door informatie in uw virtuele supermarkt

Content = king. Het is de veel gebezigde uitspraak van de laatste jaren. Content zorgt, indien correct toegepast, voor lead generatie en verhoging van de sales. Maar dat niet alleen. Met het creëren van beleving door tekst en beeld, kun je voor de bezoeker bovendien een bron van inspiratie zijn. Zo merkt ook inONE.



inONE, dat horecaondernemingen in Nederland de mogelijkheid biedt om via één punt –Bestelbox- bij al zijn leveranciers te bestellen, ziet dat informatie over producten steeds belangrijker wordt binnen de horecagroep. Chefs willen voor ze bestellen alles weten over het product. Een fotootje met daarnaast de naam van het product en de prijs? Het is niet meer voldoende.

Ze willen achtergronden:
- Waar komt het product vandaan? Is het in het seizoen, lokaal.
- Hoe ziet het eruit? Biedt het onderscheid qua kleur, smaak en formaat.
- Hoe is het geteeld? Biologisch, duurzaam, massa.

Dit alles in combinatie met beeld. Niet een kleine foto, maar meerdere beelden, waarop je het product van alle kanten kunt bekijken. Film mag ook. inONE klanten als Rungis, Flexivers en Han de Kroon Horcavers passen deze content-vraag inmiddels met succes toe.



Loyale klant
Winkelen in de virtuele groothandel is niet meer plat, het is een beleving. Waarbij je naast alle informatie over het product ook inspiratie kunt opdoen voor bijvoorbeeld recepturen, opmaak van het bord en het menu.

En de leveranciers gaan er in mee, of wellicht beter gezegd: ze moeten er in mee. Want anders gaat de klant ergens anders shoppen. Content zorgt dus niet alleen voor 'leads' en omzetverhoging. Het bindt. En in deze tijd is een loyale klant heel veel waard.

inONE
Meer dan 150 groothandels en 5.000 horecabedrijven maken gebruik van inONE's Bestelbox. Het biedt snelheid, gemak, inzicht en zekerheid, en alle tools om uw producten in de virtuele groothandel op de beste manier onder de aandacht te brengen.

Verder blijf je als groothandel zelf verantwoordelijk voor de content, verkoop, facturatie en logistiek. Als onafhankelijke partij levert inONE enkel het SaaS bestelsysteem, dat direct en gemakkelijk te integreren is in uw bedrijf.

Voor meer informatie:
Rogier Bruin
inONE
Lekstraat 88e
2314 VJ Leiden
Tel. 071 5120591
www.inONE.nl

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer