Eerder dit jaar werd een nieuwe productiefaciliteit geopend waar Love Beets in vacuüm verpakte rode bieten, gemarineerde jonge bieten en geraspte bieten produceert. "We werken aan de ontwikkeling van nieuwe producten. Het doel is om alles zoveel als mogelijk binnen de eigen productiefaciliteit te doen. Shapiro zegt dat er sinds kort veel aandacht is voor bieten waarbij hun voordelen voor de gezondheid worden aangeprezen. "Veel mensen zijn zich beter bewust van de voordelen voor de gezondheid van bieten en de kans is groter dat zij ze eten, maar het is nog steeds een uitdaging, omdat sommige mensen zo hun vooroordelen hebben over bieten. We werken er hard aan om deze mensen over te halen.
Sociale media verlenen consumenten de toegang tot receptontwikkeling van het bedrijf. Ook demonstraties in de winkel kunnen bekeken worden. "Wat we doen met onze (bieten) producten is vrij uniek en we hebben eigenlijk een nieuwe categorie gecreëerd: het vullen van het gat tussen kant-en-klaar producten en vers, gezond en zonder conserveringsmiddelen," aldus Shapiro van Love Beets.
Voor meer informatie: