Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
gewijzigde strategie Food Fellows

"We zijn bekender dan je denkt"

Food Fellows bestaat al een aantal jaar. De aparte bv onder de vlag van Harvest House verwerkt en vermarkt 'misvormende groenten'. Toch gaat er maar bij weinigen bij dit sauzenmerk een belletje rinkelen. "We zijn bekender dan je denkt", zegt Michel Wouda, commercieel directeur van Food Fellows, in het AD. "Ons product ligt onder ‘Verspil Mij Niet’ in de schappen bij de Lidl. Qua duurzaamheid loopt deze supermarkt voorop.”

In 2023 heeft Food Fellows de strategie verlegd. "We wenden ons nu niet alleen meer rechtstreeks tot de consument, we hebben onze focus verlegd naar de foodservice en voedselindustrie."

Publicatiedatum: