Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eerste full branded dozen met nieuw tomatenmerk gaan de markt op

Deze week is Tomeco begonnen met het uitleveren van een nieuw tomatenmerk: Thomasso. Donderdag rolden de eerste full branded dozen van de transportband.

Thomasso is een nieuw merk dat Tomeco en Coöperatie Hoogstraten vorig jaar op Fruit Attraction in Madrid presenteerden. De tomaten die onder het merk worden verhandeld, worden al even geteeld door de telers van Tomeco voor Coöperatie Hoogstraten, maar met de lancering wil het bedrijf de eigenschappen van de variëteit in de kijker zetten. "Het is een doorveredelde, herkenbare pruimtomaat van het San Marzano-type met een paar unieke kenmerken. Een ideale tomaat voor soepen en sauzen", vertelde Tom Verdonck van Tomeco eerder al bij de lancering.

Thomasso komt van Tomeco-locaties Vitapower in Merksplas en VW Maxburg in Meer, gaat daarna rechtstreeks naar Coöperatie Hoogstraten om vervolgens naar de eindbestemming, het bord van de klant, te gaan.

Publicatiedatum: