Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Looye Kwekers geeft bekende paastraditie een twist

Hartige paasstol met Looye Honingtomaten

Om de naamsbekendheid bij consumenten nog verder te vergroten, komt Looye deze Pasen met een opvallende paascampagne. De hero van deze campagne is de paasstol, de klassieker die bij veel families met Pasen op tafel komt. En dit keer niet de welbekende zoete paasstol, maar een hartige paasstol met Honingtomaten – een leuke manier om de flavour flippen trend toe te passen op een bekende paasklassieker. Waar er in de binnenkant normaal spijs zit, is deze nu van Honingtomaten. Met deze campagne wil Looye enthousiaste hobbykoks met Pasen een keer iets heel anders op tafel laten zetten.



Esther de Waard, Marketing Manager bij Looye Kwekers licht de campagne toe. "Pasen is typisch een moment waarop mensen uitpakken met eten. Je maakt het thuis gezellig, je dekt de tafel netjes en komt met je dierbaren bij elkaar. Wij willen precies op dat moment inhaken met onze paascampagne en hobbykoks inspireren." Looye Kwekers heeft ook bij deze actie weer goed gekeken naar de lokale gebruiken in de focuslanden Duitsland, België en Nederland en kwam al snel tot de ontdekking dat Pasen wel een overkoepelend thema is, maar dat de eetgewoontes rondom de paasbrunch toch echt verschillen. Voor elk land werd een campagne ontwikkeld afgestemd op lokale gebruiken en trends en zelfs de bereiding en ingrediënten van de paasstol verschillen per land.

Enkele hoogtepunten uit de campagne zijn een samenwerking met Bakkerij Funk uit Antwerpen, een campagne op social media, workshops voor influencers en how to video's voor consumenten. Om de paasactie bekend te maken worden niet alleen samenwerkingsverbanden en influencers ingezet, ook op de winkelvloer krijgt de actie de nodige aandacht. Hiervoor zet Looye o.a. tentkaarten, paasei-vormige stekers en actiewikkels in. Tot slot zijn er ook nog vijf unieke tomatenrecepten ontwikkeld voor de hobbykoks die met Pasen uit willen pakken. Deze zijn te vinden op www.looye.com/paasrecepten en worden uitgedeeld bij groenten- en fruitspecialisten.

Voor meer informatie:
Looye Kwekers
0174 520 060
info@looye.com

Publicatiedatum: