Voor wie niet in de buurt van Rotterdam Centraal komt maar toch de Groente Pop-Up store wil zien hieronder een filmpje.
Met deze guerrilla marketing actie zoals deze genoemd wordt, wil Vertegen groenten populair maken. "We zetten hiervoor een ATL (Above The Line) media campagne met onze mixen voor groenten in de hoofdrol. De campagne is een vervolg van de ATL campagne uit Q1 dit jaar waarin onze gehaktmixen de hoofdrol spelen", vertelt Irene Geerlings van Verstegen. "De kanalen die we hiervoor inzetten: TV, Billboarding (TV), Digital OOH, Online, Guerilla Marketing en verschillende social kanalen."
Groenten zijn gezond, maar hoe maak je ze lekker en hoe kun je ermee variëren? Met deze vraag worstelen miljoenen huishoudens in Nederland. “Met de 100% natuurlijke mixen voor groente sporen we de consument aan om meer groente te eten en bieden wij voldoende mogelijkheden om te variëren in de bereiding van groenten”, Michel Driessen, directeur Verstegen Spices & Sauces B.V. "Wij hebben deze nieuwe mixen gelanceerd binnen de vernieuwde lijn 100% natuurlijke mixen in zakjes. Het kwaliteitsbewustzijn bij consumenten wordt steeds groter en bij het in balans brengen van een gerecht spelen kruiden en specerijen een essentiële rol. We zijn dan ook scherp op onnatuurlijke toevoegingen en hebben al veel van onze recepturen dusdanig geïnnoveerd dat ze nagenoeg zout- en suikerloos zijn. Ook alle E-nummers zijn geschrapt.”
Eerder bericht:
Verstegen legt de groene loper uit in Rotterdam. Deze week opent de kruidenproducent tegenover Rotterdam Centraal station aan het Weena 796 een 'Verstegen Groente Pop-Up Store'. De winkel blijft tot en met 23 september. "Kom jij jouw groenten halen in de Verstegen Groente Pop-Up Store? Maak ze extra lekker met onze 100% natuurlijke groentemixen. Voor slechts €1,- ontvang jij een zakje Verstegen mix voor groente en ontvang je de groente er gratis bij!", aldus Verstegen op Facebook. Daarnaast maken consumenten kans op een workshop bij het maken van een foto in de store, als zij deze foto delen op instagram en/of facebook met de #maakgroentepopulair en #verstegenNL