Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fotoverslag Amerikaanse AGF-beurs United Fresh 2018

Op 26 en 27 juni werd in McCormick Place in Chicago de United Fresh-conferentie gehouden. Tijdens deze beurs werden zowel verschillende voorlichtingssessies als gelegenheden om te netwerken georganiseerd.

Het evenement leek iets kleiner dan voorgaande jaren. Volgens Erika Anguiano van Colimex gaf dit meer gelegenheid voor persoonlijkere conversaties. "We kregen hierdoor meer tijd voor de mensen die onze stand hebben bezocht."

"Ondanks dat we niet het verkeer zagen dat we hadden verwacht, hebben we wel een aantal zeer goede contacten opgedaan," aldus Karen Murphy van NatureSeal. 

CarrieAnn Arias van Naturipe Farms zei dat de Smart Food Expo van grote waarde voor de editie van dit jaar was. "Het was geweldig dat dit onderdeel er was. Ik denk alleen wel dat het beter is als de Smart Food-bedrijven beter worden gecombineerd met de stands van andere deelnemers," zei Arias.




Voorlichtingssessies
Iedereen was positief over het niveau en de kwaliteit van de voorlichtingssessies. Deze sessies werden zeer goed ontvangen door het publiek. "United Fresh levert uitstekend werk als het aankomt op het werven van sprekers van hoog niveau," aldus veel deelnemers.

Bij wijze van traditie worden standhouders in staat gesteld om hun nieuwe producten bij de innovatie-showcase te laten zien. Aan het einde van de beurs kregen zeven bedrijf een onderscheiding voor hun innovaties. Klik hier om te zien wie dit jaar de winnaars waren.



Het lagere aantal bezoekers en standhouders ligt misschien aan het feit dat het evenement in de week voor de nationale feestdag 4 juli werd gehouden, oftewel vlak voor Onafhankelijkheidsdag. "Het is een erg drukke week voor zowel teeltbedrijven als retailers. Het is dan erg lastig om niet op kantoor aanwezig te zijn," aldus Harold Paivarinta van Red Sun Farms. Volgend jaar wordt het evenement een week eerder georganiseerd, van 10 tot 12 juni. 


Publicatiedatum: