Mededelingen

Vacatures

"Tweetende tuinders"

Laatste reacties meer

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen maand

Top 5 - afgelopen week

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland weeronline.nl Altijd jouw weer

Lianne Hanenberg, Marketing Manager Bonduelle Retail Benelux:

"Groentenmissie zonder normatief tintje"

'De verrassende groente van vandaag' in een nieuw jasje gestoken. Bonduelle introduceert een nieuwe merkcampagne met daarin een hoofdrol voor bonen. Zo krijgt 'de verrassende groente van vandaag' een heel nieuw, fris gezicht. De campagne, ontwikkeld door Alfred International, start op 4 juni met een tv-commercial en wordt onder andere doorvertaald naar online kanalen en de winkelvloer.



Groentenmissie
Lianne Hanenberg, Marketing Manager Bonduelle Retail Benelux: "De trend naar meer plantaardige voeding zien we overal om ons heen. Toch vinden consumenten het in praktijk lastig om meer groenten te eten, het is van oudsher toch een beetje het verplichte nummer op het bord. Als grootste groentenmerk ter wereld zien we het als onze missie de consument hierbij te helpen met inspirerende recepten en verrassende groenten waar de bite, smaak en kleur vanaf spatten. Uiteindelijk gaat ook de liefde voor groenten door de maag. Onze nieuwe merkcampagne zit dan ook boordevol verleiding."

Hoofdrol voor bonen
Halverwege de jaren 80 introduceerde Bonduelle met succes mais in de Nederlandse keuken en ook het bonensegment is door Bonduelle gebouwd met exotische varianten zoals edamamebonen, kidneybonen en kikkererwten. Deze wereldse smaken blijken het goed te doen in de Nederlandse keuken. De exotische peulvruchten laten zelfs de snelste stijging zien binnen de bonenconsumptie (bron: IRI).

Op stoom!
Reclamebureau Alfred International ontwikkelde de nieuwe merkcampagne 'We zijn op stoom'. Met een vrolijke, speelse aanpak en een sterke focus op smaak neemt Bonduelle afstand van het normatieve tintje dat van oorsprong aan de groentencategorie kleeft. Een swingend nummer geeft nieuw elan aan de alom bekende jingle en de uitroep 'We zijn op stoom' verwijst naar Bonduelle's unieke stoommethode. De groenten van Bonduelle worden tijdens de bereiding niet gekookt, maar bereid met stoom en hebben hierdoor meer smaak, meer kleur en meer bite. Heerlijk in salade, soep of wrap, want met haar handige nieuwe miniverpakkingen is Bonduelle voor elke maaltijd een lekkere smaakverrijker.

Bron: Bonduelle





Publicatiedatum :



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© GroentenNieuws.nl 2018