Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Koppert Cress en GRO winnen FSIN Brunch Award 2018

Koppert Cress en GRO Holland presenteerden volgens de bezoekers van het FSIN Brunchcongres de lekkerste en meest bijzondere lunchgerechten. Beide bedrijven eindigden op een gedeelde eerste plaats in de strijd om de FSIN Brunch Award 2018. In totaal zonden 21 FSIN-leden een product in. Koppert Cress en GRO Holland konden met hun producten de congresbezoekers het best bekoren tijdens de vierde editie van deze verkiezing. Koppert Cress stond hiermee voor de derde keer op het podium.

Vorig jaar en ook in 2015 ging het bedrijf er eveneens met de FSIN Brunch Award vandoor. Met deze prijs daagt het FSIN zijn leden uit innovatieve producten te laten zien waarop zij het meest trots zijn. 21 FSIN-leden verrasten de congresdeelnemers tijdens en na het congres met culinaire hoogstandjes die gezamenlijk de lunch vormden. Alle deelnemers konden vervolgens stemmen op het lekkerste en meest onderscheidende product.

Wortadel
Met de inzending van de Wortadel bereidden koks van Koppert Cress dit keer een gezonde groentesnack met een knipoog naar de frikandel. De Wortadel werd op smaak gebracht door cressen en bevat geen zouttoevoegingen. Koppert Cress ontwikkelde de groente(wortel)snack speciaal voor het FSIN Brunchcongres om de bezoekers de vele mogelijkheden te laten zien die er zijn met groenten als basisingrediënt.
 

Blended burger
Koppert Cress deelt de eerste prijs dit jaar met GRO Holland dat evenveel stemmen kreeg voor Blended Burger, een burger met een veggietwist. GRO Holland lanceerde dit nieuwe concept op de Horecava. Met de burger biedt het bedrijf een alternatief voor consumenten die minder vlees willen consumeren. De Blended Burger bestaat uit Hollands rundvlees (50%) gecombineerd met op koffiedik geteelde oesterzwammen (50%). GRO Holland claimt hierbij een circulair productieproces.
 

Top 5 inzenders
In totaal gaven 21 foodbedrijven gehoor aan de oproep van het FSIN om tijdens het jaarlijkse Brunchcongres op de Horecava hun mooiste, lekkerste, nieuwste en meest bijzondere product te presenteren.

De bezoekers kozen deze bedrijven tot hun Top 5:
Koppert Cress/GRO Holland
Sligro
Nestlé
Lekkerland/Callebaut
La Place

Bron: FSIN

Publicatiedatum: