Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Maak kennis met Laurens en zijn ideale start van de dag

In de tweede video uit de campagne van Prominent tomaten staat Laurens centraal. Laurens is ondernemer en heeft een druk bestaan. Om te ontspannen, gaat hij het liefst vroeg in de ochtend hardlopen in het natuurgebied vlakbij zijn huis. Even naar buiten, rust aan z'n hoofd. Laurens voelt zich graag vitaal en probeert zo gezond mogelijk te eten.

Net als de video van Femke biedt die met consument Laurens inzichten om de shopper experience te verbeteren en verkoopresultaten te optimaliseren voor zowel leveranciers als retailers. Voor Laurens is de cocktailtomaat perfect. Waarom? Deze compacte trostomaat heeft een heerlijk sappige bite en is zoet van smaak. Een tomaat die goed past in een salade of gesneden voor op brood. 

Ideale start van de dag
Voor Laurens is een snee brood met avocado en tomaat dé ideale start van de dag. Het is belangrijk om het juiste assortiment voor de juiste shopper te leveren. Bekijk de video en zie hoe Laurens zijn dag het liefst begint.

Publicatiedatum: