“Als je niet verandert, hoef je niet te verwachten dat het beter gaat”
Eerst even een korte introductie voor wie de club niet kent. Stel je bent jong - nou ja, jonger dan 35 - woont in het Westland en weet zeker dat de tuinbouw jouw roeping is. Je bent al werkzaam in de sector, zit in het bedrijf van je vader of trekt zelf een onderneming uit de grond. "Dan is Tuinbouwjongeren Westland een club waar je simpelweg niet omheen kunt", vertelt Lambert. "Hier vind je jonge honden die net zo hard aan de weg timmeren als jij en bouw je netwerken die je hele carrière nuttig zijn. Een kweekvijver van tuinbouwtalent en een verbindende schakel in de sector."
Maar ook de Tuinbouwjongeren waren toe aan verandering. " Het oude logo paste niet meer bij het vooruitstrevende karakter van onze club. Het ademde niet het jonge enthousiasme wat in de club heerst", vindt Lambert.
Tuinbouwjongeren Westland klopte bij Panorama Studios aan om de uitstraling naar een hoger niveau te tillen. Naast de nieuwe huisstijl heeft Panorama Studios de website volledig vernieuwd. "De website is een belangrijk medium om potentiële leden te enthousiasmeren en bestaande leden te mobiliseren. Met de nieuwe website hebben we niet alleen een mooie presentatie van de club in handen, maar ook een handige communicatietool. Zo kunnen we bijvoorbeeld makkelijk evenementen organiseren en leden uitnodigen. Na ieder evenement kan uitgebreid verslag worden gedaan, zodat iedereen mee kan kijken naar de activiteiten van de club."
Voor meer informatie: www.tuinbouwjongeren.nl