Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Lanstomaten

Taart voor trouwe webshopklant

Ariën van der Lans van Lanstomaten in 's-Gravenzande is een webshopgebruiker van het eerste uur. In februari 2009 plaatste hij als een van de eerste telers een bestelling via de Royal Brinkman webshop. Inmiddels zijn we bijna acht jaar verder en is Ariën nog altijd een trouwe webshopklant.



Ariën: "Toen ik in 2009 hoorde dat Royal Brinkman ging starten met de verkoop van tuinbouwproducten via een webshop, wilde ik dit wel eens proberen. Het leek me erg handig dat ik mijn orders kon doorzetten wanneer het mij het beste uitkwam in plaats van te moeten bellen tijdens kantoortijden. En dat blijft nog steeds een geweldig gegeven: of het nou vroeg of laat is, ik kan altijd mijn bestelling doorgeven."

Is er iets veranderd aan de manier van bestellen via royalbrinkman.nl in de loop der jaren, vroeg sales promotor Benjamin Hamer aan Ariën. "En of er wat veranderd is!", zegt Ariën. "De huidige webshop is in vergelijking met de webshop van 2009 vele malen sneller, betrouwbaarder en gebruiksvriendelijker. Neem bijvoorbeeld het opsparen van bestellingen: ik ben niet de enige die de webshop gebruikt hier op het bedrijf. Ook mijn collega's plaatsen voortdurend artikelen in het winkelmandje, zodat we alles in één keer kunnen bestellen. Dat scheelt een hoop losse facturen en dus administratief werk. In 2009 kon je je orders nog niet opsparen, maar nu dus wel. Dat vind ik erg handig."

"Naast het opsparen van bestellingen, zijn er natuurlijk nog veel meer voorbeelden te noemen van functies die extra gemak bieden, zoals de orderhistorie en de favorieten – al moet ik bekennen dat ik deze functies niet heel vaak gebruik. En ondanks de betere gebruiksvriendelijkheid, kan het natuurlijk altijd voorkomen dat je iets niet één, twee, drie kan vinden in de webshop. Gelukkig kan je dan gewoon een belletje geven en helpt de klantenservice je gelijk verder. Die mogelijkheid tot persoonlijk contact vind ik prettig!"

Voor meer informatie:
Royal Brinkman
Woutersweg 10
2691 PR 'S-Gravenzande
t: +31 (174) 44 61 00
f: +31 (174) 44 61 50
info@brinkman.nl
www.brinkman.nl
Publicatiedatum: