Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Supermarktketen Waitrose:

'Groentenyoghurt foodtrend in 2017'

Supermarktketen Waitrose heeft een overzicht gepubliceerd over de verwachte foodtrends in 2017. Daarbij is een grote rol weggelegd voor de AGF-sector:

Zelfhulppakketen voor kinderen
Voor ouders die hun kinderen graag kookvaardigheden willen bijbrengen, maar de tijd daarvoor ontberen, zullen er zelfhulppakketten op de markt komen. Zo kunnen kinderen van jongs af aan leren hoe het er in de keuken aan toe gaat.

Lichtverteerbare alternatieven
Calorierijke sauzen maken volgens de supermarktketen plaats van gezondere, licht verteerbare alternatieven, zoals groentepuree.

Groenteyoghurt
In de Verenigde Staten, worden wortelen, bieten, zoete aardappelen en tomaten steeds vaker als smaakmaker gebruikt in voedingsmiddelen. Ook yoghurt zal daaraan moeten geloven, verwacht Waitrose.

Watermeloenwater
Sterren als Beyoncé maken er al promotie voor: 'watermeloenwater'. Een fruitige dorstlesser van watermeloen aangelengd met water.

Voor meer informatie, klik hier voor de publicatie van Waitrose (klik op 'download PDF document' aan de rechterzijde van de pagina).

Publicatiedatum: