Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Aartsenfruit Bimileverancier Benelux

Aartsenfruit zal de grootste leverancier van Bimi worden aan de groothandelsmarkten in de Benelux. Bimi is een kruising van broccoli en Chinese kool. Het is een slanke, elegante groente met een rijke groene kleur, zelfs na het koken. Vanwege de toegenomen vraag naar Bimi in Benelux-landen, is Aartsenfruit de samenwerking aangegaan met Coregeo, de Europese licentiegever van Bimi, om de merkbekendheid van deze groente te vergroten.
 
Michelle Toft, van Coregeo, heeft hoge verwachtingen voor Bimi op de Europese markt en is blij samen te kunnen werken met het toegewijde team van Aartsenfruit. "We weten dat het creƫren van naamsbekendheid van cruciaal belang is voor het behalen van onze doelstellingen. Naar aanleiding van onze samenwerking met Aartsenfruit zullen we in de gehele groothandelssector een nieuwe Bimi merkverpakking lanceren."


 
"De ervaringen en kennis die we hebben opgedaan door onze samenwerking met Tenderstem (De Britse merknaam van Bimi) kunnen wij nu weer toepassen bij het merk Bimi. We weten hoe belangrijk de groothandel is en in het Verenigd Koninkrijk hebben we een aanzienlijke groei weten te realiseren binnen deze sector. Branding en verpakking vormen de belangrijkste elementen van onze marketingstrategie. We zijn ons eveneens bewust van de mogelijkheden die ons merk de catering- en horecasector te bieden heeft.
 
AGF-merkenspecialist Coregeo nam in 2016 de rechten op Bimi over van Sakata Seeds Europe als een uitbreiding van hun samenwerking. Vanaf 2005 zag Coregeo de verkoopcijfers van Tenderstem jaarlijks met dubbele cijfers groeien. De ervaring en kennis van Aartsenfruit op de AGF-markt maakt dit bedrijf tot de ideale partner om de verkoop van Bimi op de groothandelsmarkten in de Benelux verder te ontwikkelen.
 
"Overtuigd van de waarde van dit merk en zijn potentiƫle groeikansen zijn wij onlangs licentiehouder geworden van Bimi," vertelt Jasper van der Sandt van Aartsenfruit.
 
Voor meer informatie, bezoek www.coregeo.co.uk
Publicatiedatum: