Love my Salad verleidt foodbloggers met living lettuce
Passie en lifestyle
"Consumenten zoeken steeds meer online naar inspiratie en ideeën. Foodbloggers vullen die behoeftes in met tips, recepten en verhalen over lekker en gezond eten. Door hun kennis en passie over genieten en lekker eten kunnen food bloggers het verhaal van versconcepten als geen ander overbrengen!"
Verhaal achter het product
"Wij willen foodbloggers het verhaal van living lettuce vertellen: een duurzame 'levende sla' die lekker lang vers blijft en ready-to-eat is wanneer je er trek in hebt. Living lettuce ligt met de wortelkluit in het versschap van de supermarkt. Daarom namen we de foodbloggers mee naar de innovatieve slateler Boer & den Hoedt in Ridderkerk. "Een sla hemel", volgens de bloggers. Daarna zijn we naar de Fenix Food factory in Rotterdam gegaan voor presentaties over foodfotografie en de wereldwijde trends in salades. De bloggers gingen zelf ook aan de slag. Ze maakten heerlijke salades klaar en hebben de salades daarna in studiosetting gefotografeerd."
"Het was een inspirerende dag, zowel voor de foodbloggers als voor ons!".
Meer informatie:
Rijk Zwaan
Martine Boekestein
E: m.boekestein@rijkzwaan.nl
T: +31 6 22 11 51 84
www.rijkzwaan.nl