Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Love my Salad verleidt foodbloggers met living lettuce

Vrijdag 22 april organiseerde Love my Salad het online consumentenplatform van Rijk Zwaan een 'Living lettuce' evenement voor 25 Nederlandse en Belgische foodbloggers. Maarten van der Leeden van Rijk Zwaan Nederland legt uit waarom. "Het idee voor dit evenement ontstond bij Staay Food Group en Rijk Zwaan, tevens de sponsoren. Voor Staay Food Group en Rijk Zwaan zijn foodbloggers een nieuwe doelgroep waarmee wij de consument kunnen bereiken. Wij delen hun passie voor een gezonde lifestyle. Het genieten van lekkere groenten, zoals sla, sluit daar perfect bij aan. Wij namen de foodbloggers een dag mee in de wereld van Salanova en Salatrio, twee living lettuce sla concepten van Rijk Zwaan."



Passie en lifestyle
"Consumenten zoeken steeds meer online naar inspiratie en ideeën. Foodbloggers vullen die behoeftes in met tips, recepten en verhalen over lekker en gezond eten. Door hun kennis en passie over genieten en lekker eten kunnen food bloggers het verhaal van versconcepten als geen ander overbrengen!"



Verhaal achter het product
"Wij willen foodbloggers het verhaal van living lettuce vertellen: een duurzame 'levende sla' die lekker lang vers blijft en ready-to-eat is wanneer je er trek in hebt. Living lettuce ligt met de wortelkluit in het versschap van de supermarkt. Daarom namen we de foodbloggers mee naar de innovatieve slateler Boer & den Hoedt in Ridderkerk. "Een sla hemel", volgens de bloggers. Daarna zijn we naar de Fenix Food factory in Rotterdam gegaan voor presentaties over foodfotografie en de wereldwijde trends in salades. De bloggers gingen zelf ook aan de slag. Ze maakten heerlijke salades klaar en hebben de salades daarna in studiosetting gefotografeerd."

"Het was een inspirerende dag, zowel voor de foodbloggers als voor ons!".



Meer informatie:
Rijk Zwaan
Martine Boekestein
E: m.boekestein@rijkzwaan.nl
T: +31 6 22 11 51 84
www.rijkzwaan.nl
Publicatiedatum: