Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
sportieve nieuwjaarsontmoeting met verrassende prijs

REO Veiling coacht haar producenten

De wereld van verse groenten en fruit is voortdurend in beweging. Maar je kunt vandaag niet zeilen met de wind van gisteren. En je kunt ook de golven niet tegenhouden. Maar je kunt wel leren op de golven surfen. De REO Veiling nodigde daarom haar actieve telers uit voor een Nieuwjaarsontmoeting waarbij de REO producenten op een originele manier kennis maakten met de beleidsvisie en marktstrategie van hun veilingcoöperatie om in 2016 samen op kop van het peloton te blijven fietsen.

 

Tribune
De aandacht voor competitiviteit plaatste de Nieuwjaarsontmoeting in een sportief decor op een speciale locatie: Schiervelde Roeselare, de sport- & eventhal waar het internationaal gerenommeerde volleybalteam Volley Knack Roeselare zijn thuismatchen speelt. Van op de tribunes langs het volleybalterrein keken de REO producenten samen met gastsprekers en veilingdirectie vooruit op de nieuwe uitdagingen voor de Vlaamse tuinbouw. Daarbij kwam een brede waaier van thema's ter sprake: marktgericht produceren, het belang van coöperatief samenwerken, consumententrends, merkenbeleid, productflexibiliteit, differentiatie in smaak en kwaliteit.



De Nieuwjaarsontmoeting van de REO Veiling met haar producenten was meer dan een klassieke receptie. Na de toespraken was ruimte om bijkomende vragen te stellen en van mening te wisselen over de aangereikte gespreksitems. Die nauwe betrokkenheid werd gewaardeerd door de REO producenten. Ze bedankten met een grote opkomst. Onder de eerste 150 aanwezigen werd een citytrip naar Barcelona verloot met een bezoek aan de plaatselijke groothandelsmarkt.
 

Publicatiedatum: