Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Sprookjescampagne Edeka voor regionale AGF

De Duitse retailer Edeka vindt het belangrijk om een grote selectie aan groenten en fruit aan de klant aan te kunnen bieden. Regionale groente- en fruitsoorten zijn dan ook de sterren in de nieuwe reclamecampagne rondom het thema 'regionaliteit'. Zo informeert de webspecial 'Frisch vor Ort' over de grote verscheidenheid aan regionaal geteelde groente- en fruitsoorten.

In de nieuwe tv-spot gaat het er 'sprookjesachtig' aan toe, en het wordt duidelijk dat ook Sneeuwwitje de competente Edeka-winkelier kan vertrouwen bij haar appelkeuze. Via de nieuwe brochure 'Nachhaltig gewinnt' (duurzaam gewonnen), informeren Edeka en het WWF bovendien over duurzaam geproduceerde levensmiddelen. Deze brochure is gratis in veel Edeka-supermarkten verkrijgbaar. De brochure wordt aangevuld met het prijzenspel 'Panda Bingo': hierbij kunnen de klanten in de komende zes weken met elke aankoop stickers verzamelen. Hiermee kan men prijzen winnen met een totale waarde van 450.000 euro, zoals bijvoorbeeld vijf keer een BMW i3 met elektrische aandrijving of reischeques.


Bron: YouTube / HORIZONTnet

Publicatiedatum: