Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

PLUS neemt versgarantie op als formule-uitgangspunt

Supermarktketen PLUS start 7 september met een AGF-campagne waarin de klant de garantie krijgt dat alle groente en fruit altijd vers en van topkwaliteit zijn. Deze versgarantie geldt niet alleen tijdens de AGF-campagne, maar is opgenomen als formule-uitgangspunt. De boodschap aan de klant luidt: 'Bij PLUS checken we onze groente en fruit de hele dag door op versheid. Dus wat u ook pakt, het is altijd gegarandeerd vers. Bent u niet tevreden? Laat het ons weten, dan geven wij u een nieuw product of u krijgt uw geld terug.'

Het is voor het eerst dat PLUS de versgarantie op een dergelijke manier onder de aandacht brengt. Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: "Bij een servicesupermarkt zoals PLUS, kan de klant er altijd van uitgaan dat de versgarantie wordt geboden. Vanaf komende week is dit een landelijk uitgangspunt en brengen wij dit actief onder de aandacht bij onze klanten. Wij gaan voor topkwaliteit en met de versgarantie willen wij de klant overtuigen van de kwaliteit waar wij voor staan. Dit past bij ons streven om de beste servicesupermarkt van Nederland te worden".

Niet tevreden? Geld terug

Om de topkwaliteit waar te maken en garanties te kunnen geven zijn verschillende stappen gezet, ook aan de achterkant. Denk aan aangescherpte productspecificaties en controles, én intensiever kwaliteitsoverleg met de hele keten. Op de winkelvloer worden de groente en het fruit de hele dag gecheckt door de AGF-medewerkers. Is de klant niet tevreden over de kwaliteit van de groente of het fruit dat zij bij PLUS heeft gekocht, dan wordt gekeken naar een oplossing. Dit kan een nieuw product zijn, of de klant krijgt het aankoopbedrag retour.

AGF-campagne

De AGF-campagne van PLUS start op 7 september en loopt drie weken. Tijdens de campagne heeft PLUS elke week scherpe AGF-aanbiedingen. In deze periode wordt de versgarantie onder de aandacht gebracht met een tv- en radiocommercial, op de winkelvloer, in de folder en magazines en op plus.nl. Na deze campagneperiode blijft de versgarantie als vast onderdeel van de formule.


bron: PLUS
Publicatiedatum: