Het is voor het eerst dat PLUS de versgarantie op een dergelijke manier onder de aandacht brengt. Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: "Bij een servicesupermarkt zoals PLUS, kan de klant er altijd van uitgaan dat de versgarantie wordt geboden. Vanaf komende week is dit een landelijk uitgangspunt en brengen wij dit actief onder de aandacht bij onze klanten. Wij gaan voor topkwaliteit en met de versgarantie willen wij de klant overtuigen van de kwaliteit waar wij voor staan. Dit past bij ons streven om de beste servicesupermarkt van Nederland te worden".
Niet tevreden? Geld terug
Om de topkwaliteit waar te maken en garanties te kunnen geven zijn verschillende stappen gezet, ook aan de achterkant. Denk aan aangescherpte productspecificaties en controles, én intensiever kwaliteitsoverleg met de hele keten. Op de winkelvloer worden de groente en het fruit de hele dag gecheckt door de AGF-medewerkers. Is de klant niet tevreden over de kwaliteit van de groente of het fruit dat zij bij PLUS heeft gekocht, dan wordt gekeken naar een oplossing. Dit kan een nieuw product zijn, of de klant krijgt het aankoopbedrag retour.AGF-campagne
De AGF-campagne van PLUS start op 7 september en loopt drie weken. Tijdens de campagne heeft PLUS elke week scherpe AGF-aanbiedingen. In deze periode wordt de versgarantie onder de aandacht gebracht met een tv- en radiocommercial, op de winkelvloer, in de folder en magazines en op plus.nl. Na deze campagneperiode blijft de versgarantie als vast onderdeel van de formule.bron: PLUS