Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Halve finalist Beste Groenteman zorgt voor publiciteit

Gijs van de Hoef bracht ons op de hoogte van alle publiciteit die zijn zaak nu al geniet door deelname aan de verkiezing Beste Groenteman van Nederland 2014-2015.

Er wordt enthousiast verteld:

"Om onze halve finaleplaats te vieren hebben wij een paginagrote advertentie geplaatst in De Veenendaalse krant met feestpakketten. Tevens heeft de krant een mooi groot redactioneel stuk in de krant geplaatst met een grote foto.

Dit artikel hangt nu ingelijst in de winkel, de klanten vinden het erg interessant om te lezen! Die betrokkenheid is erg leuk.
RTV Utrecht heeft het redactionele stuk ook opgepikt en heeft ons gebeld voor een interview in het programma 'Utrecht komt thuis' op RadioM. We waren hier woensdag 16 juli live op te radio te horen met een kort interview. Dit interview hebben we vervolgens weer op onze Facebook pagina gedeeld.
Al die publiciteit heeft goed gewerkt want we hebben het ontzettend druk gehad en klanten reageren ontzettend leuk op de verkiezing.

We merken dat de combinatie krant - Facebook erg goed werkt! Wekelijks plaatsen wij een advertentie in de plaatselijke krant en we delen deze advertentie ook wekelijks op Facebook. Via beide media bereiken we weer een andere doelgroep.
Toen we de opening (na de verbouwing) hadden op 19 september van het afgelopen jaar hebben we ook groot in de krant gestaan met zowel een redactioneel stuk (met foto) als met advertentie (pagina groot). We hebben toen de samenwerking opgezocht met het winkelcentrum dat ook wekelijks adverteert om nog meer op te vallen. Met drie plaatsen in de krant waren we niet meer te missen natuurlijk. Maar ook hebben we voorafgaand aan de opening een aantal keer in de krant gestaand ter aankondiging. Zo zijn we tijdens de verbouwing buiten blijven verkopen met een stalletje. Hier is een foto van gemaakt en deze is geplaatst in de krant, dat geeft betrokkenheid bij klanten die zo'n verbouwing volgen.
De stukken in de krant gaven ons de mogelijkheid om aan klanten uit te leggen wat we precies hebben veranderd in de winkel en waarom.

Wij merken zelf dat mond op mond reclame altijd de sterkste vorm is. Maar middels de advertenties in de krant, de website en op facebook trekken we ook nieuwe klanten naar de winkel die we kunnen laten kennismaken met onze specialiteiten."

Bezoekadres:

Gijs van de Hoef - Inspiratiebron voor smaakvol eten
Winkelcentrum De Ellekoot
Veenslag 10 - Veenendaal
www.gijsvandehoef.nl
facebook.com/gijsvandehoef

Bron: ADN
Publicatiedatum: