"Onze prioriteit is om consumentenverwachtingen te verhogen"
Michael: "Onze concurrenten verkopen een breed scala aan producten, niet alleen middelgrote en grote tomaten, maar ook andere groenten. Toch zijn wij erg succesvol geweest door ons te richten op wat consumenten belangrijk vinden; ze 'stemmen' met hun portemonnee, zou je kunnen zeggen, en daar trekken we lering uit. Onze prioriteit is om de verwachtingen van de consumenten te verhogen. Ons doel is om te differentiëren; om dingen anders te doen."
Een van de fundamentele pijlers van het bedrijf is om de best smakende tomaten te bieden, informeert Michael. "We voeren voortdurend testen uit om de kwaliteit van de producten te verhogen. Deze strategie richt zich op de consument, en draagt bij aan onze geloofwaardigheid bij de retailer."
Het bedrijf is altijd op zoek naar manieren om de efficiëntie te verbeteren, op het gebied van arbeidsomstandigheden, maar ook op andere gebieden, zoals de scheepvaartroutes. "Ons doel is om de prijzen op hetzelfde niveau te houden, vooral door kostendrukkend bezig te zijn," zegt Michael.
NatureSweet heeft twee vestigingen in Arizona en vijf in Mexico, met in totaal 1.500 hectare aan kassen. NatureSweet doet niet aan outsourcing. "Dit stelt ons in staat om het hele jaar door productspecificaties in termen van Brix, kleur, grootte, evenals een volledige traceerbaarheid te garanderen," aldus Michael Joergensen.
Meer informatie:
Michael Joergensen
NatureSweet
Tel: +1 210.408.8530
mjoergensen@naturesweet.com
www.naturesweet.com