Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
GFK-winterrapport

Bescheiden verbetering voordeelcriterium bij Belgische retailers

Het Winterrapport 2023 van Consumer Panel Services GfK heeft de scores van het winterrapport voor Belgische supermarkten vrijgegeven aan Gondola. Gebaseerd op 7 criteria, toont de gemiddelde waardering een lichte stabilisatie op 7,78, na een forse daling in 2022. Voordeelscores verbeteren subtiel (7,31), vooral in prijs en aanbiedingen. De score voor Uiterlijk blijft stabiel op 7,93, terwijl Vriendelijkheid een flinke daling vertoont, van 8,21 naar 8,10, wat desondanks een hoge score blijft.

Overzicht van de scores per formule
Colruyt Laagste Prijzen krijgt met een gemiddelde waardering van 8,1 de hoogste score, gevolgd door een gedeelde plek van Okay en AD Delhaize (7,9), Delhaize scoort een 7,8. De Nederlandse ketens worden beoordeeld als regionale ketens, hierbij is Albert Heijn met een 8,0 de beste, Jumbo volgt met 7,9.

Klik hier voor het hele artikel

Publicatiedatum: