Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Wietbranche zet in op transparantie in strijd tegen hardnekkig stigma

Rick Bakker is sinds twee maanden aan de slag als commercieel directeur bij Hollandse Hoogtes, één van de tien officiële telers binnen het wietexperiment van de Nederlandse overheid.

Rick was onlangs te gast bij BNR's MKB Café om over dit experiment te praten. Ook Nizar El Mahjoubi van coffeeshop John & Co uit Hellevoetsluis sloot aan.

Het ging over de uitdagingen en de kansen. Wat Rick het meest opvalt? Hoe professioneel en toegewijd deze branche (en Hollandse Hoogtes in het bijzonder) is — en hoe onterecht het hardnekkige stigma eigenlijk nog steeds is. Zeker als ik kijk naar ons gepassioneerde, vakkundige team, weet ik: hier wordt elke dag met overtuiging gebouwd aan een nieuwe standaard", schrijft hij op LinkedIn.

Beluister de BNR-podcast hier. Binnenkijken bij Hollandse Hoogtes? Dat kan. Tijdens de recente viering van de echte start van het wietexperiment namen wij een kijkje, en maakten deze reportage.

Publicatiedatum: