Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
promotie Honingtomaten

Looye gaat Nederlandse wateren op met tomatensloep

Looye, bekend van de Looye Honingtomaten en Looye JOYN tomaten, werkt deze zomer actief aan het vergroten van hun naamsbekendheid. Met een reeks opvallende evenementen en ludieke initiatieven wil Looye een groot publiek bereiken en mensen kennis laten maken met hun unieke producten. Voorbeelden zijn:

Royal Park Event: Een muzikale ervaring
Eén van de hoogtepunten van Looye's zomeractiviteiten was hun aanwezigheid op het populaire Royal Park Event. Dit muzikale festival, gehouden op een prachtige locatie, bood een podium aan gerenommeerde artiesten zoals Guus Meeuwis, Beth Hart en Eros Ramazzotti.

Looye serveerde hier tomatengerechten aan de festivalgangers waar de Looye Honingtomaten en de Looye JOYN tomaten 'de sterren waren van de gerechten'. De combinatie van muziek en lekker eten zorgde voor een onvergetelijke ervaring.

Met tomatensloep de wateren van Nederland op
Naast het Royal Park Event heeft Looye op een andere ludieke wijze mensen kennis laten maken met hun Honingtomaten. Gedurende de zomermaanden zoeken ze de wateren van Nederland op met een bijzonder initiatief.

Op verschillende wateren verspreid over het land wordt de Looye tomatensloep ingezet. Deze boot deelt Looye Honingtomaten uit. Het bleek een verfrissende manier om mensen te bereiken en tegelijkertijd hen te trakteren op een verrukkelijke smaakbeleving. De tour zet zich de komende weken voort, zo zal Looye onder andere aanwezig zijn tijdens de Sneekweek en het Skutjes zeilen.

Door middel van deze zomeractiviteiten wil Looye niet alleen hun naamsbekendheid vergroten, maar ook een sterke band opbouwen met hun consumenten dankzij direct contact.

Voor meer informatie:
Jacques Oudenweijer
Looye
[email protected]
www.looye.com

Publicatiedatum: