Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
David van Saet, Versateljee Wilrijk

“Losse Honingtomaatjes zijn nog harder gaan lopen”

Tholen – Hopen doet verkopen, ja, ook bij een exclusief product als Looye Honingtomaten. Sinds die ‘gewoon’ in het schap liggen, zijn ze nog harder gaan lopen bij Versateljee Wilrijk, vertelt zaakvoerder David Van Saet. Afgelopen weekend werd een tasting gehouden om nog meer mensen kennis te laten maken met de smaakdelicatesse en extra reuring te geven in de winkel.


Team Versateljee met promotieteam Looye Kwekers maken samen een mooi geheel.

Looye Kwekers zette afgelopen vrijdag en zaterdag een mooie promotie op voor Versateljee. De vooruitstrevende AGF-speciaalzaak is ruim een jaar open en een zeer succesvol verkooppunt voor zowel de Honing- als Joyn trostomaten van Looye Kwekers. Versateljee biedt alleen de hoogste kwaliteit aan producten aan en de tomaten van Looye zijn daarom een vaste waarde in hun formule, vertelt David.

Een tasting is een mooie gelegenheid om klanten te informeren over het selectieproces van de tomaten

In eerste instantie verkocht Versateljee de Looye Honingtomaten voorverpakt in het kenmerkende ronde zwarte doosje met bolle deksel. David wilde deze echter ook graag in het schap hebben. “Veel klanten gebruiken deze tomaten naast het snacken ook voor gerechten en zo kunnen ze zelf de hoeveelheid kiezen”, vertelt hij. De stap naar het schap werd meteen een groot succes. David: “Honingtomaten waren al een hardloper, nu zijn ze nóg harder gaan lopen.”


Ook een mooie presentatie zorgt voor extra aandacht

Honingtomaten stelen de show als smaakbommetjes, Joyn trostomaten houden van gezelschap en halen in combinatie met andere ingrediënten het beste in gerechten naar boven. “Klanten kopen onze tomaten vanwege de unieke smaak. De tasting is voor ons een mooie gelegenheid om uit te leggen hoe het komt dat onze tomaten zo bijzonder smaakvol zijn. De tasting was tevens een goede gelegenheid om ook Joyn in de picture te krijgen. Die ondergaan hetzelfde strenge selectieproces als de Honingtomaten maar veel klanten weten dat nog niet”, vertelt accountmanager GFS Job Struyk van Looye Kwekers.


Versateljee verwerkt de tomaten van Looye Kwekers ook in hun eigen gerechten en salades

Hij kwam zelf ook vol energie terug van het evenement. Niet alleen is interactie met de consumenten heel waardevol, ook die met ondernemers zelf. “Versateljee Wilrijk is een topzaak. Hoe zij omgaan met hun klanten en hun winkel is super. Het zijn echte vaklui met veel ambitie. Daar krijgen wij ook weer energie van. We zijn ook echt blij met het idee van David om Honingtomaten in het schap te leggen. Samen met de klant proberen we altijd te kijken naar mogelijkheden om de verkoop te stimuleren”, besluit Job.


Honingtomaten en Joyn

Voor meer informatie:
Versateljee
Heistraat 45
2610 Wilrijk
T: +32 469 14 60 93
info@versateljee-wilrijk.be
www.versateljee-wilrijk.be


Job Struijk
Looye Kwekers
job.struijk@looye.com
T:+31(0)612021501
info@looye.com
www.looye.com