Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Urban Crop Solutions lanceert e-shop

"We merkten dat er behoefte was aan een eenvoudige en transactievriendelijke manier voor onze klanten om veelgevraagde artikelen zoals zaden en substraten te bestellen. En toen we wat verder keken, ontdekten we dat er ook een vraag bestond om reserveonderdelen en andere extra's op dezelfde manier te kunnen bestellen", zegt Pieter-Jan Devos, projectmanager bij Urban Crop Solutions (UCS).

In een verdere uitbreiding van het dienstenaanbod heeft Urban Crop Solutions een e-shop gelanceerd om de bestaande en nieuwe klanten beter te ondersteunen bij de dagelijkse werking en langetermijnbeheer van hun indoor farms.

Alles wat een operator nodig heeft – van zaden en substraten tot sensoren en containeronderdelen – kan besteld worden via de e-shop. De e-shop is een apart en aanvullend aanbod en klanten hoeven geen operator of eigenaar van een UCS-installatie te zijn om van deze service gebruik te maken.

"Op basis van de feedback van klanten hebben we besloten om onze e-shop niet alleen te lanceren voor klanten die een indoor farm hebben die geïnstalleerd is door UCS, maar ook voor klanten die systemen hebben laten installeren door anderen", voegt hij eraan toe. Naast de installatieklanten ziet hij al een gestage stroom bestellingen van niet-installatieklanten die op een eenvoudige en effectieve manier hun indoor farms willen optimaliseren.

Terwijl de gebruiker gewoon via het winkelmandje typisch aanvulbare artikelen kan bestellen, kan de klant via de e-shop ook worden verbonden met een verkoper. "Daarom kan de klant niet alleen profiteren van het gemak van een geautomatiseerde e-shop, maar ook van gepersonaliseerd advies van ons verkoop- en technisch team om het juiste artikel te selecteren voor de werking en behoefte van zijn of haar indoor farm. Zo kunnen bepaalde zaden niet wereldwijd geleverd worden. Wel kan ons team adviseren en assisteren bij het vinden van het juiste alternatief."

"We willen dat onze servicegerichte aanpak doorsijpelt in alles wat we doen, ook in de e-shop. We begrijpen dat het kopen van reserveonderdelen en extra's voor een vertical farm via een e-shop niet hetzelfde is als het kopen van een kledingstuk. Gebruikers kunnen zich onzeker voelen over het kopen van bepaalde items, maar dat hoeven ze niet te zijn. Ze kunnen contact met ons opnemen voor hulp", bevestigt Jean-Pierre Coene, CEO van Urban Crop Solutions.

De eerste stap is het bestellen van het artikel, waarna de bestelling wordt gecontroleerd en geverifieerd door het verkoopteam van Urban Crop Solutions, die vervolgens de transportkosten in rekening brengt voordat de koper de volledige prijsofferte krijgt. Na betaling en bevestiging hiervan zorgt het team van UCS voor de verzending en levering van de artikelen.

Klik hier om naar de e-shop te gaan.

Voor meer informatie:
Savin Koc (marketing manager)
Tel: +32 471 561 352
sako@urbancropsolutions.com
Urban Crop Solutions
info@urbancropsolutions.com
urbancropsolutions.com