"En wat doen ze met de promotie van de bananen? Banaan is niet alleen het grootste fruitartikel, maar überhaupt het grootste artikel in een supermarkt. Komt met grote dieselboten en wordt hier geel gestookt met veel energie. Hollands Fruit promoten in plaats van banaan? Sinaasappels? Het is allemaal zo dubbel! Uiteindelijk telt omzet", aldus oud-Superuniebaas Frans Fredrix, zo schrijft Distrifood. Hij vindt dat Lidl niet ver genoeg gaat met de actie om geen agf meer in te vliegen.
Abonneren
Vacatures
Weer
"Uiteindelijk telt omzet"
Kritiek oud-Superuniebaas op klimaatactie agf van Lidl
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-12-07 Hoe maak je van je winkel een hotspot?
- 2023-12-06 Lidl gecertificeerd voor het On the way to PlanetProof-keurmerk
- 2023-12-06 "Door alsmaar duurder wordende horeca gaat men zelf met luxe producten aan de slag"
- 2023-12-05 Ook PLUS stopt met plastic wegwerpzakjes voor groenten en fruit
- 2023-12-05 2,1% niet verkochte AGF-producten in supermarkten in 2023
- 2023-11-30 "Consument in de EU is de dupe van inkoopprijsverschillen tussen supermarkten"
- 2023-11-30 Picnic is toekomstbestendig, veel retailers niet onderscheidend genoeg
- 2023-11-29 Eerste Boon's Markt geopend in Limburg
- 2023-11-29 Looye Kwekers organiseert grootschalige consumentenwedstrijd in december
- 2023-11-28 Vershal Boontjes blijft maar doorgroeien
- 2023-11-28 Versateljee opent automatenshop in ziekenhuis
- 2023-11-24 AGF-standhouders op de 34e editie van Horeca Expo Gent
- 2023-11-24 AGF-categorie Aldi België: lokale pareltjes en sterke leveranciersbanden
- 2023-11-22 Schotse voedselbanken 'vrezen de winter' nu de vraag stijgt
- 2023-11-21 De Groentespecialist: Traditioneel vakmanschap in nieuw jasje
- 2023-11-21 "Soms heeft de introductie van een product jaren nodig, maar de kracht van herhaling loont"