Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Dinsdag 29 november

AGF Marketing Event over innovatie in het groenten- en fruitschap

NIMA Foodchain & Agrimarketing organiseert op dinsdag 29 november het tweede AGF-event 'Succesvol innoveren in het groenten- en fruitschap' voor alle marketeers werkzaam in de sector, in samenwerking met GroentenFruit huis. Tijdens dit event, dat zal plaatsvinden op de HAS Green Academy in Den Bosch, geeft een aantal sprekers hun visie op welke wijze er nieuwe impulsen gegeven kunnen worden aan de marktsegmenten van groenten en fruit.

Programma
Om 15.00 uur start het programma waarin specialisten niet alleen verdieping op het thema succesvolle innovaties in groenten en fruit geven, maar waarin voor de deelnemers bovendien ruimte is om met vakgenoten hierover in gesprek te gaan. 

De aftrap zal gegeven worden door IRI dat in vogelvlucht de marktontwikkelingen binnen groenten en fruit zal presenteren en een reflectie geeft op het belang van de rol van innovaties hierin. Hierna zullen drie sprekers uit de AGF in een paneldiscussie met elkaar in discussie gaan op welke wijze te komen tot succesvol innovatie. Voor aardappelen is dit commercieel directeur Mariska Werring van Leo de Kock uit Purmerend en voor groenten Michel Wouda, commercieel directeur van Food Fellows. Wie dit namens de fruitsector zal doen, wordt op korte termijn bekend.
Deze inzichten biedt alle ketenpartijen inspiratie hoe innovaties waarde toevoegen voor de consument en voor het bedrijf.

Gluren bij de buren
Vanuit een andere marktsegment in de vers categorie zal hierna getoond worden hoe daar succesvol aan een merk gebouwd wordt en de rol die productontwikkeling daarin speelt. Het programma zal worden afgesloten met een bijdrage vanuit de HAS Green Academy en daarnaast zullen alumni en studenten van de opleiding Food Innovation laten zien hoe zij naar innovatie kijken. Dit doen zij door het concept te pitchen dat zij aan het ontwikkelen of vermarkten zijn. 

Aanmelden
De dag wordt afgesloten met een borrel/buffet waarbij volop ruimte is om met vakgenoten hierover in gesprek te gaan. De deelname bijdrage is € 59,-  voor NIMA leden en € 79,- voor niet-leden. Vanwege de bijdrage van GroentenFruit Huis aan het programma, kunnen GroentenFruit Huis leden die geen lid zijn van NIMA toch deelnemen voor de ledenprijs. Wil je hiervoor in aanmerking komen, stuur dan een mail naar Wilma van den Oever.  Direct aanmelden? Klik dan hier.

Bron: GroentenFruit Huis

Publicatiedatum: